مدیریت فرایندهای انبارداری و کسب اطلاعات دقیق و به هنگام از وضعیت موجودیهای سازمان، از نیازهای اولیه و مهم مدیران است تا بتوانند بر اساس آن برنامهریزی و تصمیمگیری مناسبی درخصوص کنترل هزینههای نگهداری موجودی، سفارشگذاری و تامین به موقع کالا و پیشگیری از کمبود موجودی آن انجام دهند. حسابداران انبار باید موارد ارزیابی موجودیها، ارزش موجودیهای ابتدا و پایان دوره را در تعیین صورت های مالی لحاظ کنند. اولین وظیفه حسابدار در انبار شناسایی اسناد قابلبررسی در حسابداری انبار است. به دلیل پیچیدگی، تنوع، اهمیت و حجم بالای فرآیندهای انبارداری و همچنین اهمیت بالای موجودی کالا، این فعالیتها جزء نیازهای اساسی بسیاری از شرکتهای تولیدی و تجاری است.
در همین راستا خدمات گروه آذین حساب آپادانا در زمینه حسابداری انبار به شرح ذیل میباشد:
- تهيه و تنظيم فرمهاي انبار داري براساس نياز شركت
- ثبت برگهاي انبار در نرم افزار انبار
- گزارش گيري براساس برگهاي انبار
- تهیه ليست موجودي كالاي اول دوره
- تهيه ليست انبار گرداني
- كدينگ انبار
- شماره و برچسب اموال
- تهيه فرمول توليد كالا در نرم افزار انبارداری .